Kontorindretning

En gennemtænkt indretning af kontor, reception og kantine gør en stor forskel for jeres medarbejderes trivsel og jeres besøgende kunder.
Vores knowhow, professionalisme og sans for kvalitet er din garanti for en gennemtænkt og tryg proces samt et design i høj kvalitet.

Et inspirerende storumskontor med et godt fysisk arbejdsmiljø øger motivationen og arbejdsglæden

Jeres domicil er også jeres ansigt udadtil. En moderne arbejdsplads med et flot og fleksibelt design af storumskontor, en indbydende og personlig indretning af reception eller et anderledes og hyggeligt design af mødelokalet giver medarbejderne mulighed for at arbejde på mange forskellige måder, samt tilbyder et behageligt arbejdsklima med god akustik. Vi designer altid med både arbejdsforhold, funktionalitet, bæredygtighed og æstetik for øje, så jeres nye kontorindretning er fremtidssikret i mange år fremadrettet.

Der er forretning bag designet

Sådan arbejder vi med kontorindretning

Arbejdsmiljø

Et kontor kan være indrettet på mange måder. Vi starter gerne med at se på grundstenene i det gode arbejdsmiljø, som vi mener består af:

- optimeret akustik
- funktionel opbevaring
- god og behagelig belysning
- materialer, der er flotte og rare at røre ved
- møbler, som sikrer gode ergonomiske forhold
- Bæredygtige materiale og møbelvalg

Vi starter gerne vores projekter op med en god dialog og et besøg hos jer så vi sammen kan se på hvordan vi kan forbedre arbejdsforholdene udfra de løsninger i allerede har, så vi genbruger mest muligt inventar og løsninger, når det giver mening. Vi kan også hjælpe med at recirkulere eller upcycle jeres gamle inventar, eller forny dele af det, så det lever op til nutidens krav.

Hybrid arbejdsplads

Med flere hjemmearbejdsdage, som en naturlig del af det moderne hybride arbejdsliv, frigives der plads på kontorerne til en fleksibel og attraktiv arbejdsplads, der i højere grad giver plads til individuelle behov. Vi designer moderne kontorindretninger med zoneinddelinger, så der kan skabes mange forskelligartede arbejdsformer - skræddersyet efter jeres behov. Det kan fx være: 

- caféområder med højborde til teamwork og uformelle møder
- stillerum med fokus på akustikløsninger og plads til at fordybe sig
- loungeområder til en mere tilbagelænet brainstorm session
- fleksible zoner, der kan åbnes og lukkes efter behov og skabe opdelinger i storrumskontorer.

Forskellige zoner

Receptionen er der, hvor man som kunde møder jer først, og derfor skal jeres brand være klart afspejlet i indretning og design. Den moderne reception kan fx tilbyde ubemandet check in, fleksible arbejdspladser, kaffestation og information om jeres virksomhed i flotte displays.

Møderum, som er optimeret til online møder, er blevet en fast del af det moderne kontor. Vi kan også hjælpe med at skabe rum til at afholde kreative workshops. En indretning, der opfordrer til at tænke og bevæge sig mere frit, men som samtidig også rummer muligheden for det mere klassiske mødesetup.

Kantinen er et frirum, hvor jeres medarbejdere lader op til resten af dagen. En god kantine kan fx byde på områder med caféagtige vinduespladser eller en afslappende lounge, alt efter hvilken stemning I søger.

Bæredygtighed

Du kan trygt vælge os som leverandør, hvis miljø og bæredygtighed er på jeres dagsorden.

Vi rådgiver dig naturligvis under udviklingen af dit projekt, så bæredygtighed afspejles på en måde, som passer til jeres virksomhed.

Bæredygtighed er en naturligt integreret del af vores forretningsmodel. Vi arbejder målrettet og seriøst med vores egen C02-reduktion gennem de internationalt anerkendte Science Based Targets. Det sikrer kvalitet og ensartethed i opgørelsen af vores resultater, som vil blive offentligtgjort årligt. På den måde kan vi sikre, at vi arbejder bevidst med hele vores værdikæde.

Se mere om bæredygtighed

Intet er overladt til
tilfældighederne

Vi har fuld kontrol over værdikæden. Med alt in-house kan vi garantere dig en ekstremt høj leveringssikkerhed og kvalitet. Med 50+ års erfaring fra messebranchen, hvor der ikke er plads til at lave en eneste fejl, er vores setup blevet testet fra ende til anden.

Kontakt os og hør mere

Intet er overladt til
tilfældighederne

Vi har fuld kontrol over værdikæden. Med alt in-house kan vi garantere dig en ekstremt høj leveringssikkerhed og kvalitet. Med 50+ års erfaring fra messebranchen, hvor der ikke er plads til at lave en eneste fejl, er vores setup blevet testet fra ende til anden.

Kontakt os og hør mere

Du behøver ikke
tage vores ord for det

Vi har mange kunder, der år efter år bruger os til deres messestande, retail indretning, shop-in-shops m.m. Det kalder vi et totalpartnerskab.

"Jysk Display did an excellent job designing a brand new reception area for Dynaudio headquarters and also a Museum hallway.

The build-up also was also carried out very well and with high appreciation by us. The team at Jysk Display are very enthusiastic and very professional at what they are doing"

Joanna Ji
Global Marketing Manager, Dynaudio

Moderne kontor indretning

Din nye kontorindretning skal både være moderne, indbydende og funktionel. Vores mange års erfaring med projekter, for mange forskellige danske firmaer, giver os et godt grundlag for at finde den bedste løsning til jer. Vores dygtige arkitekter designer unikke og skræddersyede løsninger, der passer til netop jeres behov og drømme. Vi rådgiver gerne om brug af materialer, bæredygtighed i projektet og valg af materialer, der kan holde sig smukke i mange år. Vores stærke projektledelse er din garanti for et projekt udført til tiden i en høj kvalitet.

Mange af vores kunder hjælper vi både med indretning og messeaktivitet. Skal vi også hjælpe jer med jeres messestand, så se mere her jyskdisplay.dk/messestand

Tag en snak med os